Egyelőre úgy tűnik nincsen univerzális megoldás. Nálam konkrétan a Mcafe vírusírtóval akadt össze aWin10. Erről a MCafe honlapján is írtak.

Aztán volt olyan gépem (a tárgybeli sorozatból) ami konkrétan ki is írta, hogy a 1607-es telepítése előtt távolítsam el. Eltávolítottam. Maradt a Windows Defender.

(A saját szoftverével csak nem akad össze). Ezután simán mennek a frissítések, beállítottam az aktív időszakot, amikor nem indulhat újra.

Ezután lassanként minden gépről leszedem a Mcafe-t, ja, és ha van időd, a frissítések előtt hozzál létre kézzel egy visszaállítási pontot, mert a sikertelen frissítések után volt, hogy elfelejtette az automatikus visszaállítási pontokat.

Tettem fel egy gépre Win7-et, azért mire kész lesz egy ilyen gép, amin rajta vannak a programok, nyomtatók és driverek, az is eltart egy kis ideig.

Majd kiválasztják az illetékesek melyik oprendszer maradjon. Azt szaporítom.

(Bár van egy érzésem, hogy hiába állok vissza 7-re, ezeket a frissítési szívásokat nem úszom meg.)

--
Üdvözlettel:     Dombai László
Szekszárdi Babits Mihály Általános Iskola