e-mailen nem kötelező jelleggel felmértük ki milyen operációs rendszert és
office csomagot használt eddig (otthonában vagy munkahelyén, vagy korábbi
iskoláiban stb...) Itt a windows 10-t említették. És persze az XP-t is
emlegették (amit mi már ki szeretnénk vonni). Nem akarunk minden tanévben
újabb rendszert a jövőben ezért a microsoft frissítési politikájával, és a
tisztaszoftver lehetőségeivel élve a windows10 lépés tűnt logikusnak.

A szövegfájlok importálása MSAccess-be a másik kritikus gondunk... És ezt
is csak Win10 alatt csinálja. XP alatt nem gond. TIPP?