Marietta: Mi az oka akkor, hogy az informatika tanár szerint XP alatt simán
beimportálja a szövegfájlt ugyan az az office2010 ami Win10 alatt nem? Nem
én vagyok az infotanár de áruld el nekem kérlek, hogy milyen beállitással
kell a sima szövegfájlt felülbirálni akkor amikor sima UTF-es szövegfájlt
importálunk be? Utoljáa Office97-ben használtam az Acces-t (saját gépemen
LibreOffice-ot használok). Nincs hatalmas MSOffice és Win10 tapasztalatom.
Ezért is írtam ide!