A besoroláshoz. Nem kell egyesével! Csak kicsit át kell alakítani a KIR-es
xls-t. Vezetéknevet, keresztnevet összefűzni, majd nálunk legalábbis nem
volt jó az osztály, de ezt lehet az rontotta, aki felvitte az osztályokat.
(Az egyik helyen 8.a volt a másikon meg 8. a, de a szóközt "egységesítve"
simán megcsinálta a besorolást.)
Csoportokba nem soroltunk, csakosztályba