Ha kaptátok hf-nak...:

Pl.: https://livecdlist.com/linux-mint/
Ott az USB-változat is.
Pendrivre a Rufus progival tudsz iso-t tenni.
https://rufus.akeo.ie/
BIOS-boot sorrend vagy F8, F11, F12 billentyűk valamelyike jó lehet az egyszeri
boot-eszköz kiválasztásához.
Aztán nézzük...

Nagy valószínűséggel lesz grafikus felület, de angol. Itt már bukta a dolog...
Alapprogramok lesznek, szintén inglisül, de nem tudsz kipróbálni egy
programtelepítést...

Szóval így ebben a formában némileg értelmetlennek látom az egészet...

Gy

2016 Október 20, Csütörtök 09:42 CEST dátummal, Nagy János <johns...@gmail.com>