Szia Péter!

Azért írom neked címezve ezt a hozzászólást mert ismered a proxmoxot.
Próbáld ki a következőt:
I. Böngészőben (firefox legfrisebb) megnyitod a proxmox 4.2 admin felületét és bejelentkezel II. Bejelentkezés után amikor látod a vm-eket a listában, nyomsz egy (winkey + L)
III. Lezárt állapotba kerül a windows.
IV. Nem tudod beírni a jelszót, mert a proxmox admin felülete elveszi a billentyűzetet.

V. Ilyenkor másik gép vnc-vel a megoldás és úgy be tudom írni a pass-t. (néha erről elfeledkezek és lezár a win :) )
Te tapasztaltál hasonlót?
Üdv!

2016. 11. 08. 13:49 keltezéssel, Molnar Peter írta:
>Kicsit olyan, mint "éjfélkor a keresztútnál köpj a négy égtáj felé" és
>leveszi a rontást.
>Vajon miért rontotta el ez a Word beállítás a Firefox és a Thunderbird
>gépelési lehetőségét is?
Nos, amikor ez elofordult, akkor olyan okokat sejtettunk a hatterben, hogy valami elveszi a fokuszt a programtol. En elsosorban a SMART Notebook egyik osszetevojere gondoltam, de nem volt idom kitesztelni.