Helló,

Megörököltem egy ibm blade szervert. Van hozzá egy System Storage DS4200 5
vagy 6 db 500gb-os vinyóval (állítólag a 6. döglődik). Soha életemben nem
használtam ilyet, de jó lenne üzembe helyezni.

Az előző rendszer alatt úgy tudom működött, win2003-on. Most win 2012 lett
felhúzva, dns, dhcp rendben működik, domain rendben. Optikai és hálózati
kapcsolat is összekötve (nem szedtünk szét semmit).

A segítségeket köszönöm előre is.

Esztergályos Róbert
rendszergazda
Szombathelyi Műszaki Szakképzési Centrum

Puskás Tivadar Fém- és Villamosipari Szakgimnáziuma, Szakközépiskolája és
Kollégiuma
9700 Szombathely, Petőfi S. u. 1.
Telefon: (+36) 94/501-810 40-es mellék
Fax: (+36) 94/313-580