A forrasztás elengedése simán csinálhat ilyent, elég "gazdaságosan" szokták ráforrasztani a dugót. Nem kell sajnálni tőle a forraszt, a gépi forrasztáskor alig jut anyag a teherviselő helyekre, könnyen kitörik/kilazul. Utána meg a ki-be dugdosás már az elektromos kivezetések forrasztásait terheli, azok fognak megrepedni. Ha nincs kilazulva, akkor még érdemes lehet jól megkapargatni az usb dugójában az érintkezőket valamivel (ha már úgyis mindegy), a masszírozni kell hogy harmadik dugásra felismerje eseteket többnyire megoldja.