On 11/29/2016 21:32, Csaba Tiba wrote:
Igen erre gondoltam. Ha wifivel kapcsolódsz a *castra akkor nincs
interneted webes tartalmat nem tudsz megjeleníteni, miracastot próbáltam
és rögtön bontja a kapcsolatot. Arra jutottam én is hogy kell egy plusz
netkapcsolat. Ezért lehet jó egy raspberry mert ott lehet netes
tartalmat megjeleníteni, képernyőmegosztást is tud a kodival. Csak
vártam hogy van e olcsóbb és okosabb eszköz.

talan az idoeltolodas miatt de meg mindig nem ertem. itt van mellettem egy audiocast cucc. Bele van dugva egy hangszoro ami mindig be van kapcsolva. Amikor a raspberry pi-m ugy erzekeli, hogy hazaerkeztem (=a telefonom megjelent az otthoni halozaton), elkezd egy rajta levo konyvtarbol mp3-makat streamelni (magyarul mikozben veszem le a kabatom, megindul a hatterzene). A pi-nek csak egyetlen kapcsolata van, nincs tobb, ez tortenetesen amugy vezetekes, csak az audiocast log wifin. Ekozben a pi siman elerheto, samban tolhatok ra mas zeneket, kilat es lathato internet fele / felol is.

Elfogy az mp3, elhallgat. De ugy dontok, valamit a jutubrol akarok streamelni. Elinditom a telefonom, felkapcsolodik a wifire, elinditom a jutub appot, megkeresem a videot, kivalasztom, hogy az audiot az audiocastra akarom streamelni es megy. A hang valahonnan a szobabol, a kep a telefonon. Nyilvan van kozben internet eleres a telefonon, hisznen a video is onnan streamelodik.

Pontosan melyik esetben hol kellene megszunnie a kapcsolatnak? Mifele plusz kapcsolatrol beszeltek? Miert gondoljatok, hogy az internet kapcsolatnak barmi koze van a streameleshez?

A korabban irt PSK nem jatszik, ott sem a streameles miatt nem megy a ketto egyszerre, csak szimplan nem akarod (ertheto okokbol) az egyetlen tamogatott protokoll (PSK) szintjere butitani a wifidet.

--

udv
Adam