2016.12.01. 9:46 keltezéssel, Liska Zsolt írta:
Sziasztok!

Nem tudom a HP laserjetr M1120 MFP win 10-es driverét rendesen felrakni (egyszer csak elszállt és nem lehet csak win 7 alól nyomtatni vele), mert ezt hiányolja: C:\Users\root\AppData\Local\Temp\7zS5B07\\x64\vcredist\sp1\

Valszeg ezért nem megy normálisan. Ezt hogy tudom orvosolni? Letöltöttem ezt a vcredist, de ez is ezt hiányolja :D

vcredist van elég sokféle verzió és nem feltétlen kompatibilisek oda-vissza(csak "nyomokban"). Keresned kellene a drivernél egy readme-t vagy system requirements fájlt és kilesni melyik verziót szeretné.

--
Alaksza Balázs