Sziasztok!

A következőben kérném a segítséget. Egy synology nasra feltelepítettem a
moodle legújabb verzióját. A belső hálózaton keresztül tökéletesen elérem  a
moodle-t. Kívülről viszont nem. Engedélyeztem , hogy ssh-val elérjem a fájl
rendszert és a config.php szerkeszteni tudjam. Sajnos a config.php-nek a
http csoport a tulajdonosa. A http csoportba beraktam az admin felhasználót
és írási jogot megadtam neki. Igy meg tudom nézni a fájl tartalmát, de
szerkeszteni nem ttudom, mert a fájl jogosultságoknál azt látom, hogy a
tulajdonos írhatja, olvashatja és futtathatja a fájlt a csoport pedig csak
olvasni tudja. http csoport van csak a nason, http usert nem található
rajta. Mi lenne a megoldás, hogy a config.php-t szerkeszteni tudjam?

Köszi:Jacem