Synology NAS-ra feltettem a Cloud Sync-et. Abba be akartam konfigolni az edu
officeom onedriveját. Első lépésként felismeri a címemet (x...@sulid.hu) majd
a login oldalon a helyes jelszót beírva (rossz jelszónál felismeri és közli,
hogy nem jó pass), kiírja az alábbit:
Bejelentkezés
Sajnáljuk, hiba történt a bejelentkezése során.
Hibás kérelem érkezett.

Egyéb technikai információk:
Correlation ID: d4709fa3-e036-4b0b-a436-63f791c23fc0
Timestamp: 2016-12-08 20:38:53Z
AADSTS90093: Calling principal cannot consent due to lack of permissions.

Innen meglőve az egész.
Ha a sima personal onedriveomat akarom beállítani akkor azt felismeri, be is
jön az appengedély oldal, ott lelövöm. Na ez itt hiányzik. Ez valami olyan
spéci cucc ami nem fog sosem működni, vagy mi a fene történhet itt? Öcsém a
céges business accával gond nélkül használja. Én is a PC desktop business
appot simán belőttem de ez a synology nem akarja magát megadni :(

Pedig ide akarnám majd feltolni az anyagaimat a NAS-ról. Főleg fontos
képeket, ezeket nem akarom PC-n is letárolni, de akarnék felhős biztonsági
másolatot is ne csak a nason legyen meg.

Zsolt