> Éppen ma méregettem, hogy milyen kábelhosszok lesznek, mennyi kábel kell
> az otthoni hálózat kiépítéséhez és nyélből volt 4 szakasz, ami ~50m lesz
csak a
> serverszobáig a rackszekrényig a biztonsági kamerának.

Ne ezeket elemezzük már, hogy kinek mi van otthon. Rendszergazdák vagyunk, a
többségünknek nem átlagos az otthon kiépített hálózata. Az emberek
többségénél ha a szolgáltató nem figyel oda és a folyosóról beáll egy ilyen
kábellel (és nem több 10 méteres hosszal) akkor sosem lesz gondja vele. Ha a
boltban vesz 20 métert, hogy az egyetlen asztali gépét bekösse, valószínűleg
ha nincs nas, meg ilyenek akkor ott sem fog hatalmas adatot mozgatni. Akinek
a szolgáltató behúzta mondjuk a modemig, és nincs csak laptop és wifizik,
ott a wifi sávszélessége kisebb lesz mint az atomgyors net sebessége, ha
olyat beszéltek rá.

Szóval szerintem ez a cucc csak ott jöhet szóba (de ott sem egészséges),
ahol valaki csak internetezik, ami kimerül a böngészésben. Ez az átlagos
otthoni használat ami rá van írva.

Zsolt