From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Zsolt Farkas
Sent: Monday, December 12, 2016 8:10 AM
To: techinfo
Subject: [Techinfo] OFF: Dallamcsengő újra

Sziasztok!

Ma újra nekem dobták a feladatot, hogy hagyományos csengő helyett dallamcsengőt
szeretnének. Ráadásul 10 napon belül legalább számlát kellene produkálni.
Tudtok ajánlani valami okos megoldást, vagy szakembert, aki ilyenekkel
foglalkozik.
iskolacsengo.hu<http://iskolacsengo.hu> és diboss-hu- n kívül (velük próbálok
egyeztetni)

Amink van: iskolarádió+hagyományos csengő.
Az egyik lehetőség nyilván az lenne, hogy az iskolarádióra csatlakozunk, de
ekkor az erősítő (Monacor PA-1200) vagy folyamatosan menne, vagy lenne valami,
ami erre az időre bekapcsolja. (Ezt sem tudom hogyan lehetne megoldani) A
folyamatos üzemmel az a baj, hogy alapzaja van és zavaró. Ennek a résznek a
hátránya, hogy van olyan terem, igaz nem sok, ahol jelenleg nem érhető el az
iskolarádió, így építeni kellene.

A másik lehetőség (nem tudom ez mennyire valós lehetőség) hogy a jelenlegi
csengők helyére kellene felszerelni hangszórókat. Ez lényegesen nagyobb munka
valószínűleg és költségesebb is.

Bármilyen ötletet szívesen fogadok, ami viszonylag egyszerűen kivitelezhető
mezei infotanár (ez lennék én) részéről is akár.

Köszönöm
Zs