Megszólítva érzem magam.

100 * 6000 = 600000 -> ketten nyernek. Fogjuk fel magyar rulettként...

> azon gondolkodtam a thread olvasasa kozben, hogy ahogy most van valaki, aki
> megkerdezte mi a szitu, masok megmondtak (a valoszinuleg varhato)
> vegkifejletet, majd ezt az illeto nem veszi figyelembe.  Mondvan, hogy nem
> gond ha elbukja a zset, majd jovore figyelmeztet masokat.

De gond.
A 6 ropi pont 20-30 üveg sör ára. Kár lenne érte.
Én nem egy multinál dolgozom, ahol azért küldik a Kollégát egymilláért buisness
classon a világ másik felére konferenciázni, mert túl sok pénz maradt és
valamire el kell költeni.
Ez itt a templom egere baráti kör, itt a legkisebb szalmaszálba is bele
lehet/kell kapaszkodni, vállalva a kockázatot, mert nincs más. Az nem megoldás,
hogy vonogatom a vállamat és legyintek mindenre, mondván úgyse lesz belőle
semmi.

Rendkívül méltányolom/juk a kezdő hálózatos tanfolyamodat, mert - túl a szakmai
részeken - remény sincs rá, hogy ilyenre vagy hasonlóra eljussunk innen. Ez is
egyfajta szalmaszál - ha úgy tetszik.

> Gondolom jovore is lesz valaki, aki megprobalja, majd minden tanacs ellenere
> belevag, hogy jovo utani evben o is figyelmeztethessen masokat, akik aztan
> ugyanugy figyelmen kivul hagyjak.

Most már juszt is megpróbálom, aztán vagy én röhöglek ki Benneteket, vagy Ti
engem. Vállalom.

> Ha gondoljatok, nalam 5900-ert lehet palyazni.

Mondd a számlaszámot. Küldöm a zsét... :-(

Gy.