Nekem nem vette át anno, küzdöttem vele eleget. Pontosan már nem emlékszem mi
volt a gondja... Aztán sajnos újra kellett adminisztrálni a történetet.

From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Ambróz Zoltán
Sent: Wednesday, January 18, 2017 9:04 AM
To: gyga...@hefele.sulinet.hu; Techinfo <techinfo@lista.sulinet.hu>
Subject: Re: [Techinfo] AD migralas 2003 to 2012

Szia,
tedd ugyanabba a halozatba az uj szervert, az AD szerepkor installalasa soran
latni fogja, hogy van mar DC a halozatban, at fogja tole venni az AD+DNS
infokat mar az installalas soran. Ha keszen van, mehet a DHCP fel, (meg azt is
elviseli - legalabbis azonos verziok eseten -, hogy az eredeti geprol a
szolgaltatas leallitasa utan atmasolod az adatbazis file-okat). Utana
engedelyezed a DHCP kiszolgalot.
A vegen, ha minden rendben van demotalni kell a regi gepet (ha nem akarod, hogy
ketto szervered legyen) az AD role uninstalljaval es ha teljesen le is akarod
allitani a regi gepet, akkor el kell tavolitani a tartomanybol is.
Udv, AZ