En legutobb ilyet (egy nagy kep nxn-es terulet kulon kepkent mentese)
php-val csinaltam egy fesromuvesznek, aki a kepek listazasanal csak egy
reszletet akart... php.net vonatkozo fugvenye alatti peldasorokbol hamar
osszeollozhato... ;-)

2017.01.26. 12:37 ezt írta ("Neumayer Béla" <neuma...@mail.knyek.sulinet.hu