From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Hábel György
Sent: Thursday, February 2, 2017 6:03 PM
To: Techinfo <techinfo@lista.sulinet.hu>
Subject: [Techinfo] Szertár

Kedves Mindenki!

Elkészült egy oldal, ahol igyekeztem összegyűjteni olyan alapinformációkat,
amik rendre előkerülnek a Listán.
Az oldal az enyém, de a Ti javaslataitokkal, ötleteitekkel,
dokumentumaitokkal tölteném fel...

Tudnivalók:
- az oldal kinézetével, színeivel, a kis képekkel kapcsolatban nem
érdekelnek a kritikák. Nekem ez tetszik. :-P
- a tartalommal kapcsolatban is csak építő, bővítő javaslatot kérek. Nem
érdekel a "nekem rossz tapasztalotom volt, vegyük le..." szöveg;
- a címemre küldött levélben lehet bővítést eszközöni: pontos megnevezés, és
működő link megadásával
- semmilyen kereskedelmi célú link nem mehet fel, vagyis X boltot, ahol
vásárolni szoktam és Y szerelőt, aki javítja a PC-t, nem teszünk fel (kivéve
a vírusirtós cégek)
- a dokumetumokkal kapcsolatban: szintén emailben várom azok
jelentkezésését, akik megosztásra alkalmasnak ítélik munkáikat, használt
dokumentumaikat. Csak saját szerzemény, vagy az iskolai honlapon szereplő,
pl. megörökölt dok fogadható el. Kérem, jelezzétek azt is, hogy igényt
tartotok-e a szerző honlapon történő megjelölésére, ill. arra, hogy letöltés
és más általi felhasználás esetén a szerző fel legyen-e tüntetve! A
honlap-hivatkozásos dok-ok lehetnek pdf-ek is, de a jegyzőkönyveket,
átvételi papírt, stb, inkább szerkeszthető formában kérem! Természetesen
lehet fenn 5 netikett is, 3 átadási papír - majd akinek kell, válogat...
- az ebben a témában írt emaileket tisztességes névvel (és lehetőség szerint
iskola megnevezésével) várom, a nagy-fekete-ember[a]akarmi.hu és a Nevem
Senki feladók nem érdekelnek.

Várom a bővítést a szertar-kukac-szag-pont-hu címre.
Használjátok egészséggel... :-D

http://www.szag.hu/techinfo

Gyuri