2017.02.15. 6:51 keltezéssel, Zoltán Kurucz írta:

A linken szereplő nem slimes, hanem normál magasságú, ilyen nekem is van elfekvőben.
sff pc-be kell (fekvő ház)

Gábor: köszi ha megnézed...

Megnéztem, slimes kártyám csak DVI van, hangkártya nincs. :(

Bár "mókolás", de olyat már kényszerből csináltam, hogy egy alacsony magasságú (ami elfér a gépben) kártyára átalakítani (mérni, fúrni meghajlítani, levágni) a hosszú rögzítő lemezt. Bár gondolom erre már te is gondoltál.

Mókolás 2:
Csak ha valakinek van elfekvő, mert egyébként, ahogy néztem, kb. 10e be kerülne PCI slot fordító. Ez persze újabb kérdéseket (hely, hangfaldugó bedugása, stb.) vet fel.

Ha annyira nem sürgős, akkor estig még várj egy kicsit, megkérdezem az ismerősöket is.
üdv
bg

---