Sajnos nincs. van egy külön program is, ami településkor felkerül a gépre (Discover utility), de gondolom ezt használná a Controller progi is. Manuálisan (MAC vagy IP cím alapján) nem tudok hozzáadni AP-t. Vagy én nem találtam meg ezt az opciót, pedig az összes menüpontot átvizslattam.

A kontrollerben nincs ilyen keresési lehetőség?

Csaba

2017.02.16. 12:50 ezt írta ("Neumayer Béla"
<neuma...@mail.knyek.sulinet.hu>):

Sziasztok!

A következő problémám adódott.
Adott egy hálózat, több (7) alhálózattal. A központi egység
egy linux debian, amin dhcp szerver is fut (MAC-IP
hozzárendeléssel).
A 10.1.4.x IP-jű kliens gépen fut a TP-LINK EAP Controller nevű
programja, az EAP320 típusú AP pedig a 10.1.7.5 IP címen.
(netmaskok, gatewayek, linuxon routolás beállítva)
A kliensről pingelhető az AP, az AP webes felületére be tudok
jelentkezni.
Ha elindítom a Controller programot, akkor az AP-k listájában
nem jelenik meg az AP. Ha azonos alhálózaton vannak, akkor látja.
A TP-LINK honlapján az szerepel, hogy különböző alhálózatokat
is képes kezelni a szoftver.
Én nem vagyok türelmes és nem bírom kivárni, amíg megtalálja
az AP-t, vagy egyéb beállítási probléma lehet?

--
Üdvözlettel,
Neumayer Béla

Links: