From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of k...@mayten.sch.bme.hu
Sent: Thursday, February 16, 2017 1:02 PM
To: Techinfo <techinfo@lista.sulinet.hu>
Subject: Re: [Techinfo] TP-LINK EAP Controller nem látja másik alhálózaton az
AP-t

On 2017-02-16 11:50, Neumayer Béla wrote:
> A kliensről pingelhető az AP, az AP webes felületére be tudok
> jelentkezni.
> Ha elindítom a Controller programot, akkor az AP-k listájában nem
> jelenik meg az AP. Ha azonos alhálózaton vannak, akkor látja. A

lehet, nem a jo dokumentumot dobta a gugli:

http://www.tp-link.com/la/faq-1359.html

de nekem ugy tunik, ez van akkor, ha kis biszbasz gyartok megprobalnak
leutanozni enterprise eszkozoket.  ha jol ertem a fenti linken leirtakat, akkor
a discovery-nek ugyanabban a vlanban kell tortennie, hiaba lehet kesobb mar
menedzselni mas vlanbol is.

<quote>
Connect the PC that is running EAP Discover Utility to switch’s port 5, and
connect EAP to switch’s port 4. In this way, both EAP discover utility and EAP
are in the same subnet [...] After EAP successfully adopted by EAP Controller,
you don’t need EAP Discover Utility any more, thus you can remove the PC which
is running the EAP discover utility from the network.
</quote>

de lehet tul feluletesen futottam at es felreertettem valamit, vagy nem pont
azt a kontrollert talaltam meg, mint ami neked van.

udv
adam