Egy próbát megérne csak az egyik majd csak a másik modullal tesztelni...

István

-----Original Message-----
From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Takacs Tibor
Sent: Monday, February 20, 2017 9:16 AM
To: techinfo@lista.sulinet.hu
Subject: [Techinfo] Dell laptop probléma

Sziasztok!

Egy - még garis - Dell laptopon már sok(2 hépnap alatt kb. 5.)adik alkalommal
dob kékképernyőt a Win7. (BAD_POOL_HEADER) A következőket próbáltam:
1. Memtest86 régebbi verzió: elindul, majd 20-30 mp után a gép újraindul 2.
Memtest86 5.01-es verzió: FailSafe módban rendben futott 1,5 órát, nem talál
hibát.
3. Memtest86 5.01-es verzió: SMP módban kb. 10 perc után a gép lefagyott.

A dolgot bonyolítja, hogy a van benne a gyárin túl +4G RAM, kivenni nem
próbáltam, mert RAM hibát sosem jelzett a memtest, csak a gép fagyott, illetve
újraindult. Ennek ellenére, lehet, hogy a modul hibás?

Köszi, üdv:
                TT