Lehet akkor VPN-t használ, és kell még a GRE protokoll.

De a legfontosabb kérdés hogy pl meglevő powerpoint kirakati bemutatót lehet-e importálni? valamint egyéb office dokumentumokat, stb... Esetleg létező weboldalak megjelenítését ütemezni?

Nálunk is van információs TV 2 helyen már több mint 10 éve. mindkettőre PC csatlakozik (windows XP, és office 2003). Annyiban van automatizálva hogy megadott időnként, és bekapcsoláskor letölti egy hálózati helyről a PPS -fájlt, és elkezdi futtatni. Így amikor valaki ki akar valamit írni, csak bemásolja a fájlt a szerver megadott mappájába, aztán kivárja hogy megjelenjen, vagy szól a portásnak, hogy resetelje a PC-t:( Emellett még én bármilyen DLNA tartalmat tudok küldeni a TV-kre az androidos telefonomról, amit a felszerelt smart tv-k számítógép nélkül is megjelenítenek. Ezt a dolgot lehetne valahogy automatizálni az sem volna rossz..