Az OH-tól kapott 2018-as minősítésre jelentkezés feltételeiről szóló
levélben meghivatkozza a 326/2013 EMMI és a 1992. évi KJT-t ,és felsorolja,
hogy kik jelentkezhetnek közoktatási intézmény............ közalkalmazotti
vagy munkaviszonyban lévő. Az óraadó egyik  sem, ő polgári jogviszonyban
van általában vállalkozóként és neki nem az általad írt óradíj számítás
alapján hanem max 2500. ft óradíjat kaphatnak.

Üdvözlettel

Kiss István