YouTube-ról a legegyszerűbben úgy tolthetsz le ha a videó cimsorabol
torlódás az ube részt. Elvisz egy oldalra és ott választasz MP3 vagy MP4
közül. Nem kell semmit telepíteni. Nálunk a suliban szeretik.

2017. márc. 15. 13:54 ezt írta ("Sándor Fehér" <
fehersan...@madach-starjan.sulinet.hu>):

Szia!

Én youtube letöltésre a dvdvideosoft freeyoutube nevű szoftvereket
használom.
Telepítéskor figyelj rá, hogy a szemeteket ne fogadd el és nem teszi tele a
gépedet kéretlen cuccokkal!
Ha a böngészőt preferálod, akkor a FF 52.ben is működik a netvideo hunter
nevű plugin.

Üdv!