Az egyik tárgybéli laptopon nem akar működni a touchpad. Ha rádugok
egy USB-s egeret, azzal megy gond nélkül.

Op. rendszer: Win7 Enterprise 32 bit
Az eszközkezelőben nincs sárga háromszöges eszköz.
BIOS-ban erre vonatkozóan nincs beállítási opció.
Albacomp oldalán csak XP-s driverek vannak.

Amit próbáltam: ALP touchpad driver telepítése, Fn+F11 nyomogatása (ez
kapcsolgatná ki/be a touchpad-et), eszközkezelőben manuálisan
telepíteni eszközt, de nem talált semmit.
Másik ilyen típusú laptopon PS2-es egérként ismeri fel a touchpad-et.

Mit lenne még esetleg érdemes megnézni?

Fent kell legyen valami hotkey szoftver, anélkül lehet hogy nem kapcsol az fn+F11. Ha telepítés előtt ki volt kapcsolva akkor lehet hogy ez az állapot maradt meg. Meg kellene próbálni szoftvert keresni hozzá és visszakapcsolni. Ha nem megy az xp-s szoftverrel akkor az eredeti gyártónál lehet hogy lehet keríteni legalább vista-s szoftvert (clevo, quanta, stb., nem tudom kinek a gépe lett átcimkézve), albacomp/portocom/hasonló notikat volt hogy így tudtam csak telepíteni.

Apropó, a biosban nem lehet esetleg engedélyezni?

Esetleg ha maradt még xp-s gép, akkor abból a hdd-t átrakni, elindítani, touchpadot bekapcsolni, leállítani, és mehet vissza a win7-es hdd.

Így hirtelen nics több ötletem.