2017.03.27. 12:35 keltezéssel, Alaksza Balázs írta:
2017.03.27. 12:28 keltezéssel, Gyulai László írta:
Érdekes, az érettségi feladatban levő képszerkesztést eddig meg lehetett vele csinálni.

Persze lehetett, de azért a paint nem az igazi.

Bár való igaz, a zöldet színezze át pirosra, vagy vágja körbe Kossuth Lajos kalapját típusú feladatokat photosoppal is meg lehetne csinálni, de olyant meg ki fog nekünk vásárolni a gépeinkre?

Mi a baj pl a Gimp-el? Ingyenes, tud magyarul, elég intuitív felülete van és mindent tud ami kellhet, sőt sokkal többet is.

Én nem tudom, telepítve is van, tanítják is, mégis a paintet választják a diákok.

GyL