Sziasztok!

Küzdök a Viberrel. Átköltöztem egy másik gépre, azóta jönnek a gondok. Minden
ugyanúgy van beállítva, ezért is fura.

A dokumentumok mappa nálam a onedrive-omba van állítva. Magától létrehozza
benne a viber downloads-ot is. De létre jön egy ilyen is:
d:\OneDrive - Kormányzati Informatikai Fejlesztési
Ügynökség\Gönczy\Dokumentumok\ViberDownloads\

Az ékezet hiba a problémám, nem a techinfo rontotta el. Megvan jól is a jó
ékezetes mappában, de egy ilyen is mindig létre jön, hiába törlöm.

Aza  fura eddig is ez volt a felállás de ilyen + mappa nem volt.

Elkezdtem keresgélni hogyan tudnám megváltoztatni a mappa helyét.
Pl.
http://damien.dennehy.me/blog/2016/02/21/moving-viber-downloads-folder-windows/
De az a szomorú, hogy DownLoadFOlder nincs is a settings táblában. Ha létre
hozom akkor is ...rik rá.

Mitől lehet ez, és hogy tudnám kijavítani?

Zsolt