2017.03.30. 9:57 keltezéssel, ttrendszerga...@gmail.com írta:
Abban kérném a segítségeteket, hogy állítólag a weblapunk fertőzött, az, hogy mivel azt nem mondták, de a helyi önkormányzat tűzfala letiltotta az oldalt vírusfertőzés miatt. Felvettem a kapcsolatot az ottani rendszergazdával és azt mondta, hogy profi cisco tűzfaluk van és az nem engedi az oldal megtekintését. Nem találtam olyan web oldalt ami szavahihető és tényleg megmondja, hogy van-e fertőzés az oldalon. Mi a suliban F-secure tartalom és vírus védelmi szoftvert használunk. Megtekintve a suli honlapját többféle víruskeresővel rendelkező gépen, nem jelzett semmit.

Most nem tudom eldönteni, mi is a probléma az oldalunkkal.

http://rozsakertiskola.hu

Köszönöm az ötleteket.

A google azt írja, hogy nem vírusos, de tegnap frissült az információ.

https://www.google.com/transparencyreport/safebrowsing/diagnostic/index.html#url=http://rozsakertiskola.hu

Viszont ezen az IP címen sok weboldal található és feketelistán van :

http://www.anti-abuse.org/multi-rbl-check-results/?host=84.2.38.70

Valószínű hogy a tűzfal ami nem engedi, ezeket a listákat kérdezi le.

Így szerintem a tárhelyszolgáltatónak kell szólni.