PfSense: +1

FG

From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Nagy Gábor
Sent: Thursday, April 6, 2017 6:26 PM
To: Techinfo <Techinfo@lista.sulinet.hu>
Subject: [Techinfo] zentyal anomália net leállás után

Sziasztok, nálam is megvolt a másik threadben kibeszélt sulinetes netleállás.

Az érdekesség ehhez, hogy a zentyal proxymon (4.0) abban a pillanatban
újraindíthatatlan lett a http proxy modul.

Volt egy tartalék gépem erre az esetre... azon is. Szenvedtem vele egy darabig,
gondoltam akkor gyorsan újrarakom.
De egyik gépen sem sikerül a régi 4.0-s telepítővel. Mikor befejezné a
telepítést, kidobja a cd-t, majd közli hogy nem sikerült egy parancsot
végrehajtani és végtelen loopban csinálja ezt.

Elég fura anomália, most hirtelen megosztottam az egyik win szerver
hálókártyáját és mindenki azon netezik.

Tudnátok ajánlani nekem egy működő, akármilyen igénytelen, könnyen kezelhető és
menedzselhető proxy megoldást?

(Közben letöltöttem egy új zentyalt, állítólag visszakerült bele a proxy modul,
de ezt sem tudom telepíteni :) )

Esetleg van ötletetek arra, hogy mi lehet a Zentyal baja?