Szintén "Berczik Andrea" és "Bagó István" válasza alapján arra jutottam,
hogy idén, ha lesz is kifejezetten vektorgrafikus feladat, az csak annyira
lesz bonyolult, hogy PowerPointban, vagy Wordben meg lehessen csinálni.
Mellesleg, bennem is csak most tudatosult, hogy pl. a Word alakzatai
vektorosak... Az is eszembe ötlött, hogy az egész csak jogászkodás; nehogy
azt mondhassa az érettségiző, hogy csak azért nem tudta megoldani a
feladatot, mert nem volt a gépén vektorgrafikus rajzolóprogram.

2017. április 6. 13:16 Fehér Sándor írta, <
fehersan...@madach-starjan.sulinet.hu>:

> Sziasztok!
>
> Kérdésem egy korábbi szálhoz kapcsolódik:
> Az irodai szoftvercsomagban melyik a vektorgrafikus szerkesztőprogram?
> Pontosabban, van e változás abban amit "Berczik Andrea" és "Bagó István"
> írt az alábbi levélben:
>
> Köszönöm a választ!
>

> 2017. 02. 07. 15:11 keltezéssel, Berczik Andrea írta:
>
> Idén valószínűleg még elég a  PowerPointban lévő, de arra akarja felhívni
> a figyelmet a szoftverlistás, hogy hamarosan (vélhetően jövőre, de lehet
> már ősszel) várható az eddigieknél komplexebb, kifejezetten vektoros, ideje
> [...]

Gersei Zsolt
+36-20-233-0777