Üdvözletem!

"Magamnak válaszolok", de remélem másnak is hasznos lesz.

A Tisztaszoftver oldalon regisztráltam, mint tanár az Office365-re. (
https://o365.oh.gov.hu  )
Visszaigazolás, jelszóváltoztatás  után  felkerestem a megadott oldalt:
https://portal.office.hu , ide a Mac-en belépve már "csak" a MacOffice2016
telepítőt tudtam letölteni, majd telepíteni (kb. 10+5 perc volt). Az első
indításkor (pl. Word) kérte az O365-re kapott azonosítómat és jelszavamat,
azóta működik. J
Részei: OnNote, PowerPoint, Outlook, Word, Excel.

Üdvözlettel:
Magyar Csaba

>Kinek van tapasztalata a Mac Office-szal kapcsolatban?
>Benne van-e a Tisztaszoftverben tanárok számára?

>Ha jól tudom az office365 telepíthető Mac-ra a licence szerint is, de mi a
helyzet az "Office 2016 for Mac"-kel?

>Üdvözlettel:

>Magyar Csaba

>Tata, Jávorka S. Mg-i és Él-ip. Szakképző I. és Koll.

---