Sziasztok!

Tárgybéli, abból is a WF2419D került a kezembe ma. Szigorúan maszek történet
szerencsére, nem klikk beszerzés, habár én már azon sem csodálkoznék.

Van tapasztalatok róla? Amit én akartam vele. Földszintre másik routernek
vették. Bekonfigoltam a telekomos mellé úgy, hogy dhcp kikapcs, telekom LAN
tartományába berak és hajrá, LAN porton irány  földszinti kábel vége.
Erre a kis drága csak villogott a LAN1 portnál szép lassan. Mintha fel/le
csatlakozott volna végtelen ciklusban. Volt ott egy régi router is, azt
ugyanígy átkonfigoltam, ráakasztottam ugyanarra a kábelre, minden tökéletes.
Meg sem kellett volna ezt venni, de hát nem kérdeztek, valaki osztotta az
észt és hallgattak rá. Ja rövidebb lan kábellel összelinkel pl. pcvel.
Hazahoztam. A lakáson belüli leghosszabb kábellel összelinkel (majd holnap
kikötöm a garázsomba is, kíváncsi leszek). A WP telefonom rá is akad, kap a
saját routerem DHCPjétől IP címet. Azt amit kell, fixet fenntartásból. De
netezni nem bír. Az almám meg csak teker, az össze sem áll vele. Szóval
vannak ezzel furcsaságok ezerrel. Én mivel webshopos cucc erősen javaslom az
elállást, de gondoltam megkérdezlek titeket is, hogy volt-e valakinek
tapasztalata, esetleg pozitív is ezzel a cuccal. Nekem minden esetre a mai
napomból annyira nem hiányzott, mert jobb dolgom is lett volna mint ezzel
szívni.

Zsolt