Kedves Zsolt!

2017. június 16. 13:08 Fodor Zsolt írta, <fo...@gyakg.u-szeged.hu>:

> Érettségi: TCPDF, dejavusans, 8, 9, 10 és 13 pont

OKJ bizonyítványok generálásához én is dejavusans fontot használtam 12
pontos betűmérettel (szintén TCPDF), és az elkészített pdf-et 360x360
DPI-vel nyomtattam.

Még nem próbáltam, de azt sejtem, hogy a 8 pontos betűméret esetén
érdemesebb lenne 180x180 DPI-vel nyomtatnom.
Te milyen DPI-ve nyomtatod az érettségi bizonyítványokat? Illetve mely
adatokat nyomtatod 8, 9, 10, és 13 pontos betűmérettel?

Nagyon nagy kérés lenne, ha kérek egy szkennelt érettségi bizonyítványt
(természetesen a nagyon személyes adatok, és a bizonyítványszám
kitakarásával), ha van egyáltalán.

üdv,
Veres Sándor