Tisztelt Listatagok!

A suliban egy TIPTEL 2/8 analóg központ van, ami az utóbbi hónapokban nehezen ad külső vonalat. 0-val adna mellékállomásról külső vonalat, de van, hogy 4x-5x meg kell nyomni, illetve letenni a kagylót és újra megpróbálni, mire kap külső vonalat.

Aki beszerelte annak idején azt javasolta, hogy vegyünk új központot. Én ezt néztem ExcelltelCDX-CS208 (analóg - ~br. 25000Ft), funkcionalitásában elég lenne, de nem ismerem, illetve nem tudom, hogy analóg/digitális téren miben érdemes gondolkodnom. (2 fővonal/8 mellék elegendő)

Ebben szeretnék tanácsot kérni, ha valakinek van benne tapasztalata.

Üdv.: Faragó Zsolt

---