Hello!
 >De ha már benne van a mak kulcs akkor azt is le kell cserélni egy
Ez itt a kerdes, mi a fenenek lenne benne az elso telepites utan MAK kulcs?

Nem az a jellemző, hogy MAK kulcs lenne benne (bár láttunk már ilyet a régi kir-es telepítőknél). Én inkább arra gondoltam, hogy tiszta telepítőben nincs egyáltalán kulcs. Se KMS-es, se MAK, se másik.

 >Illetve annyi, hogy nekem rearm nélkül is működik,
Valoszinuleg.
Am artani nem art.

Ebben igazad van, nem árt. Én arra céloztam, hogy új telepítés után fölösleges, valamint a későbbi lehetséges használatok számát csökkenti (ha esetleg valóban szükség lenne rá).

--
Hambuch Gábor
hamb...@w5.hu