Szia!

Ez tényleg érdekes. Velem kb. 2 éve fordult elő, hogy rendszeresen
felhívott egy rejtett szám és nem szólt bele. Kezdetben elmondtam párszor,
hogy "Halo, Venczel József" és letettem. Aztán egyszer eszembe jutott, hogy
nem teszem le. Úgy látszik sokba kerültem neki, mert a harmadik-negyedik
alkalom után abbahagyta :D
De Nálad bontja a vonalat, meg zenél... Valamelyik jó módú gyerek
megszerezte a számodat és bosszantani akar?

Üdv,
Venczel József