Nekem t-mobiltól is szokott ilyen jönni, volt már hogy kis zene után a géphang tájékoztatott valamiről (talán mikor nem online fizettem be a számlát hanem csekken és emiatt később ért oda, a fizetési határidőt követő nap már hívott az automata hogy lejárt a határidő), de volt hogy ügyfálszolgálatos is keresett így amikor valamit el akartak adni (nincs hűségidőm, sokszor akarják hogy váltsak díjcsomagot).