Szia!

Nekem volt a nagy frissítés után, de visszaállítottam és azóta csendben
vannak.
A legrosszabb az IrfanView volt, mert minden egyes kiterjesztéshez külön
kezdte dobálni ezt az üzenetet, az meg ismer vagy 600 képformátumot. De
miután IV-ből újra beállítottam a fájlhozzárendelést, nem kérdezett rá a
többi fájlra.

Üdv,
Venczel József