Szia!

Régen egy Abit alaplapon az elem lemerülése okozott hasonló gondokat. Szintén
teljesen véletlenül a gép leállt. Az elem csere orvosolta a problémát.

Üdv:Jacem

From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Jaczkó László
Sent: Wednesday, July 19, 2017 11:48 AM
To: 'Techinfo' <techinfo@lista.sulinet.hu>
Subject: Re: [Techinfo] Ventillátorok véletlenszerűen felpörögnek

Szia!

+1 a tápegységcserére.

Üdv:Jacem

From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
<mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu>
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Zsolt Farkas
Sent: Wednesday, July 19, 2017 10:13 AM
To: techinfo <techinfo@lista.sulinet.hu <mailto:techinfo@lista.sulinet.hu> >

Sziasztok!
Van egy régi régi asztali gépe kollégának, ami a következőt csinálja:

rendben megy, majd egyszer csak felpörögnek a ventillátorok CPU és van még egy
ami a házon van, és talán a tápegységé is, ezt nem sikerült kideríteni, majd a
gép leáll.

A hiba nem reprodukálható, csak gondol egyet. Volt olyan, hogy bedugtam a
tápkábelt és már zúgtak is, volt olyan h a boot folyamán, de olyan is, hogy fél
óra használat után indultak meg és olyan is, hogy simán ment több órát.

2 dologra tippelek:

- Az érzékelő téves adatot küld és emiatt pörög fel

-  valami miatt hirtelen megemelkedik a CPU hőmérséklete

Hogyan tudnám kideríteni? Sok időt nem akarok rászánni. Pasztázást lehet meg
lehetne próbálni, de hogyan tudom meg h jó-e amikor ennyire össze-vissza működik