> gyakorlatilag mindegy, hogy 2012 vagy 2016 (az új vas sem olyan profi,
hogy a
> legfrissebb win servert "érdelemne")

De ha elmegy akkor miért ne? Illetve a 10-essel szerintem jobban
együttműködik.

> épp az előlépteséssel akadtam el, én is a DNS-re gyanakszom, de nem
> találom a hibát
> kérdés: a teszt gép amire az új szervert telepítetted, már része volt a
> domain-nek, mint akármelyik kliens gép?

Dehogy, most tettem fel a szerverre egy hyper-v-t, arra toltam fel egy
10-est és azzal tesztelek. De a DNS szerverileg nekem rendben is volt, csak
ez a kliensem kapott más adatokat a dhcptől. Nem is mondanám hibának amivel
szívtam, csak egyszerűen én voltam figyelmetlen, elfelejtettem rendesen
beállítani.

Zsolt