Egy régi rendszeremet (XP) virtuális diskké konvertáltam, mert végleg
megszabadultam a vastól. 10-esre felraktam a Hyper-V-t. Gyönyörű szépen
elindult. Fel akartam telepíteni a Integration Services-t, hogy rendesen a
driverjei meg legyenek. Barátomat túrva rájöttem, hogy nincs ott a Insert
Integration Services Setup Disk ahol lennie kellene.  Tovább turkálva
találtam egy vmguest.iso-t, mert azt írták ez kellene. Beadtam neki,
elkezdett felismerni egy csomó drivert. Megörültem, mint kiderült korán.
Restart után az XP közölte, hogy szeretné ezt a cuccot újra telepíteni. Ezt
azzal is nyomatékosította, hogy 4 bites színekkel pompázott és persze video
vezérlő híján ebből nem lett jobb. LAN driverem lett, de IP-t sem kapott.
Szóval bukta. Előtte legalább a kép jó volt, igaz ez nem vígasztal...

Gyorsan feltoltam egy XP-t Hyper-V-re, de abban sem volt menü. Szóval nem a
virtualizálásos konvertálással volt probléma.

Össze lehet ezt hozni, hogy működjön XP Hyper-v alatt normálisan? Egy két
elvetemült programnak jól jönne. Szerencsére nagyon ritkán, de ha akkor
kelljen kapkodni ha kellene.

Zsolt