Ha én lennék egy vírus, nem törölném a fotókat, hanem belemásznék.
A GDrive és minden felhő úgy használható jól, ha a mappát 2 helyre
szinkronizálod. Az egyik gép működik állandóan, szinkronizál a GDrive-ra, a
másikat időközönként bekapcsolod néhány percre (esetleg ezt automatizálod)
így van esélyed arra, hogy a nem kívánt változást a másik gép ne vegye át
(ha gond van, lehúzod a netről és hibaelhárítás után onnan vissza tudod
szinkronizálni).

SzTZs