Nézz szét a szertárban... :-)

http://www.szag.hu/techinfo/rendszergazda.php

Alul ott a szerelési kalkulátor. Kikeresed a típust, a távolságot és az offsetet is megmondja. Aztán matekóra: tábla teteje != vetítési felület teteje és vetítési felület teteje != konzol alja... :-D Rajzolj!

Még arra érdemes figyelned, hogy ha messze (relatív) van a projektor, akkor a saját súlya végett nem lesz vízszintes a konzol. Én M5-ös menetes szárral és 6 mm-es drótfeszítővel kompenzáltam, rajz mindjárt megy...

Gy

Üdv!

Vett a suli 3 tábla szettet, de én még ilyet a büdös életben nem szereltem fel, a karbantartóra meg nem lehet támaszkodni mert ahol csak lehet kerüli a munkát.

1 db SMART Board SB480 típusú interaktív tábla (77” képátló, 4:3 képarány, DViT technológia, 2 érintéses [dual touch] kialakítás, elektronikus tolltartó nélküli kivitel, 1 darab toll, SMART Notebook oktatói szoftver (1 év ingyenes szoftverkövetéssel), 2 év garancia)

- 1 db Optoma X-305ST közeli vetítési távolságú projektor (DLP technológia, XGA felbontás, 3.000 ANSI Lumen, 18.000:1 kontrasztarány, 2 év garancia)

Ezt a kettőt kéne összehoznom. A táblának a leírásában meg van milyen magasra (205cm. a tartó) stb. Projektornak is hogy hogy kell összeszerelni. Az is meg van milyen messzire kell a projektort rakni. Egyetlen dologban akadtam el, hogy a projektor állványát milyen magasra rakjam a tábla tetejéhez képest? Vagy tökmindegy, majd tudom állítani a projektor konzolját?

Köszi előre is :)