From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of MARKO Ferenc
Sent: Sunday, August 27, 2017 6:51 PM
To: Techinfo <techinfo@lista.sulinet.hu>
Subject: Re: [Techinfo] pos terminal lan link furcsasag

Szia

Mi POS típusa?

Kábelek rendben? Csatlakozók is?

Kiss Zsolt <r...@hb.sulinet.hu <mailto:r...@hb.sulinet.hu> > (időpont: 2017.
aug. 27., V, 18:43) ezt írta:

> Én a routerre tippelnék. Simán lehet ez egy selejt széria, és ipari
hulladék.

> Amíg a korábbi verziókban volt rendes switch IC addig a
>
> https://wiki.openwrt.org/toh/tp-link/tl-wr841nd
>
>   12-es verzióban  a switch is bele van integrálva a processzorba. Ezért
> semmin nem kell meglepődni.

Ja még valami ami egyébként azóta eszembe jutott. Csak akkor a sok kílódás
után nem volt eszemben.
Emiatt a legfurcsább a történet. Ugyebár a régi tplinkel össze linkel a POS,
az újjal nem, de ami a vicc, hogy a telekom speedport modemjével sem. Oda
vittem a direkt kábelhez amiről lejön az emeletről, és nem volt hajlandó
működni.
Szóval nekem meg az kezd a gyanúm lenni, hogy nem is egy, hanem egyenesen
kettő ipari hulladékkal van dolgom, lehet a pos terminál is valami elb...tt
szériából származik. Csak magyarázza ezt meg az ember a banknak, hogy ugyan
már cserélje ki...

Zsolt

A Gmail mobilalkalmazásból elküldve