Ez a bekapcsoló gombbal kapcsolatos észrevétel, szerintem az alaplap elem CR2032, vagy a táp 5V vsb részének gyengeségére utal. Akár milyen szuper drága táp, a vsb része akkor is ugyan olyan mint az összess többinek, 2-3A -es, ráadásul ez a rész dolgozik állandóan amikor a gép
áram alá van helyezve.
De azért egy jumperes CMOS resetet is érdemes lenne próbálni.