ezzel exportálom a beállításokat :

netsh wlan export profile key=clear

Létrehozza az XML fájlokat, az összes ismert wifi kapcsolathoz 1-et

Aztán ezzel teszem a többi gépre:

netsh wlan add profile filename=wifi-XantuskiW.xml

netsh wlan add profile filename=wifi-XantuskiW17.xml

netsh wlan add profile filename=wifi-XantuskiW19.xml

netsh wlan add profile filename=wifi-XantuskiW23.xml

netsh wlan add profile filename=wifi-XantuskiW28.xml

netsh wlan add profile filename=wifi-XantuskiW43.xml

netsh wlan add profile filename=wifi-XantuskiWII.xml

netsh wlan add profile filename=wifi-XantuskiWRG.xml

netsh wlan add profile filename=wifi-XantuskiWT1.xml

netsh wlan add profile filename=wifi-XantuskiW38.xml

netsh wlan add profile filename=wifi-XantuskiWOR.xml

A WPA kódot is átviszi.