Én kikapcsolom a frissítést, időnként kézzel frissítem.

services.msc  Windows update letiltva

Sűrű László

2017. 09. 15. 14:29 keltezéssel, Bagó István írta:

Azt hol lehet? A Windows Update blokkban nem láttam erre lehetőséget.

Bagó István

Pálffy Miklós Kereskedelmi Középiskola

Győr

*From:*techinfo-boun...@lista.sulinet.hu [mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] *On Behalf Of *Veres Sándor
*Sent:* Friday, September 15, 2017 12:58 PM
*To:* Techinfo <techinfo@lista.sulinet.hu>
*Subject:* Re: [Techinfo] Win10 munka közben újraindítja magát

Szia!

2017. szeptember 15. 12:45 Bagó István írta, <b...@palffy.hu <mailto:b...@palffy.hu>>:

    Idén álltunk át a klienseken Win10-re, de a sírba visz…

    Óra közben kérdés nélkül újraindítja a gépet, csak egyszerűen
    közli, hogy a Windows le fog állni.

    AD, Win2008R2 és Win2012R2 tartományvezérlő. A GPO-ba betöltöttem
    a Win10 1703-as AD template-jét, beállítottam a szerkesztővel a
    számítógép házirendjáben a „no automatic restart with users logged
    on for scheduled automatic updates installation”-t engedélyezettre
    állítottam, de ettől még simán újraindítja a gépet.

    Hol lehet ezt letiltani?

Az aktív időszak milyen időintervallumra van állítva? Lehet, hogy azt is módosítani kell.

Veres Sándor

---