Szia Lista!

Egyik kollégám behozta az otthon már nem használt, de amúgy jó állapotú HP Laser Jet 1010 típusú nyomtatóját.

Az irodai gépén Windows 7 Ent x64 van.

A HP oldalán a nyomtatóhoz elérhető legfrissebb meghajtó Vista-hoz van. Ebből van x64-es verzió is.

A nyomtatót bedugva a Win7 telepíti az eszközt. DOT4 porton ismeri fel. Ez nem működik. Googlizás után egyértelművé vált, hogy nem is fog.

Ezután spooler ürít. Driver és eszköz eltávolít. Restart. Hozzáadtam a nyomtatót a DOT4 porton a Vistás x64-es driverrel. Ez sem megy.

Fórumokon írták, hogy Universal PCL5-el legyen telepítve, ez sem jó. Tesztoldalt bedobja a nyomtatási sorba, aztán ennyi.

Van valakinek olyan meghajtója, ami Win7 x64 alatt jó a HP LJ1010-hez?

Win7 x86 alatt jobbak az esélyek, hogy működne? (volt pár ilyen megnyilvánulás a neten)

Vista alatt a HP által kiadott Vista driverrel? Bár nem nagyon láttam még olyan Vista drivert, ami Win 7 alatt ne lett volna jó, még az egzotikusabbak közül sem.

Felejtsük el?

--
Best regards,
Zsolt Meszaros