Hello!

 A tárgybeli multifunkciós eszköz Win7 32 bit. alatt adott IP címmel
elérhető és nyomtat.
A hálózati scanner funkciót egyszer már sikerült telepítenem régebben, de
mivel a telepítő nincs meg a Minolta oldaláról leszedett driver csak a
printer drivert teszi fel, így elakadtam a hálózati scanner telepítésénél.
Leírás szerint Twain kompatibilis eszköz.
Mit nézek el? Emlékeim szerint mintha egy NB-P01 ikon lett volna az
asztalon, amivel szkennelni lehetett. Kinek volt mostanában ilyen munkája?
Hogyan sikerült megoldani? Én már egyszerűen nem emlékszem és ugye
öregszem. :-(

--

Üdv:
Boldog Ferenc